Tuesday 26 March 2013

Teknik Tarik Wang Dengan Kuasa Minda Dan Getaran Jiwa

Kuasa Minda Dan Getaran Jiwa boleh digunakan untuk menarik wang ke dalam hidup anda. Ya.

Dengan menggunakan konsep "berangan-angan" dan "menjiwai watak" seperti yang saya terangkan di dalam post sebelumnya, anda mampu menarik wang dengan banyak.

Tapi sabar dulu.

Biar saya jelaskan.

Selepas menghadiri pelbagai kursus kuasa minda, dan berdasarkan pengalaman saya sendiri, saya telah menghasilkan satu teknik untuk menarik WANG dengan lebih mudah dan cepat.

Apa yang ingin saya katakan adalah ini:

Berangan-angan sahaja tidak cukup.

Anda perlukan satu teknik yang menyeluruh, meliputi keseluruhan aspek kuasa minda yang menggetarkan jiwa anda ke tahap maksimum, agar anda boleh menarik wang dengan lebih mudah dan cepat.

Tapi sebagai peringatan awal, jangan harapkan duit jatuh dari langit atau tiba-tiba anda terpijak beg yang berisi banyak duit di tepi jalan.

Teknik saya tidak akan membuatkan anda mendapat begitu.

Tetapi anda akan lebih mudah mendapat idea bisnes, dan lebih mudah mendapat sumber dan kepakaran untuk melaksanakan idea bisnes tersebut, yang seterusnya lebih mudah menarik wang yang banyak kepada anda. (Kenapa Wang? Baca di sini.)

Semua ini akan berlaku dengan lebih cepat dan lebih mudah bagi anda.

Tetapi...

Saya tidak bercadang untuk berkongsi teknik ini dengan ramai orang... dan saya juga tak berapa suka mengenakan duit kepada ilmu hebat ini. Takut terlalu mahal untuk anda... dan takut terlalu murah dan terlalu mudah diambil kesempatan.

Oleh itu saya telah ambil keputusan untuk membiarkan anda sendiri menunjukkan keikhlasan anda dengan cara berikut.

Beli mana-mana satu, dua, tiga atau kesemua produk di bawah:

1.
2.
3.
4.
5.


Saya akan tahu jika anda telah membeli produk di atas atau tidak, kerana link di atas adalah link affiliate saya untuk mengetahui sekiranya ada pembeli. Saya akan hubungi anda melalui email selepas anda membuat pembelian.Anda perlu maklum yang saya akan mendapat duit komisen jika anda membeli mana-mana produk di atas. Tapi bukan itu fokus utama saya. Saya cuma menjadikannya satu cara untuk menilai tahap keikhlasan anda untuk belajar teknik saya ini.

Anggaplah ini sebagai cara anda menunjukkan keikhlasan dalam mempelajari Teknik Tarik Wang Dengan Kuasa Minda Dan Getaran Jiwa yang saya cakapkan dalam post ini.

Nantikan saya hubungi anda melalui email dalam masa terdekat. Tapi hanya jika anda bertindak sekarang dan membuat belian mana-mana produk melalui link affiliate saya di atas.

Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment